تقویت ارتباط دانشجویان و دانش‌آموختگان با صنعت بیمه، در پی توافق دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با پژوهشکده بیمه

۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۹ کد : ۲۶۴۲۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۳
دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه تهران: بر اساس توافق دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با پژوهشکده بیمه وابسته به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دوره کارآموزی تابستانه با تسهیلات ویژه برای داوطلبان معرفی‌شده از سوی دانشگاه تهران، برگزار می‌شود.

دکتر هاشم آقازاده دانش‌آموختهٔ مقاطع دکتری (۱۳۸۷) و کارشناسی ارشد (۱۳۸۱) از دانشگاه تهران و مسئول راه‌اندازی دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران، با اعلام این خبر گفت: برای همکاری در زمینه موضوعات آموزشی، پژوهشی، فناورانه و نوآورانه و رویدادهای علمی و کاربردی بین دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و پژوهشکده بیمه، توافقی حاصل شده است.

وی افزود: در پی این توافق، پژوهشکده بیمه که اقدام به طراحی و برگزاری «سومین دوره کارآموزی تابستانه صنعت بیمه -تابستان ۱۴۰۱» کرده است، متقاضیان معرفی‌شده از سوی دانشگاه تهران را به صورت ویژه در این دوره پذیرش خواهد کرد.

دکتر آقازاده از زمینه‌سازی پرورش نیروی انسانی متخصص و تقویت ارتباط دانشجویان و دانش‌آموختگان با صنعت بیمه و دانش‌افزایی و ارتقای مهارت‌های مقدماتی آنها قبل از ورود به صنعت را به عنوان اهداف برنامه کارآموزی تابستانه نام برد.

وی مخاطبان این برنامه را دانشجویانی که واحد کارآموزی را در واحدهای درسی خود دارند و یا دانشجویان و دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که علاقمند به گذراندن دوره کارآموزی هستند، معرفی کرد و گفت: رشته گرایش‌های مورد پذیرش در برنامه کارآموزی تابستانه شامل گروه علوم انسانی (مدیریت بیمه، علوم اقتصادی، مالی، حسابداری، حقوق، جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی)، گروه علوم پایه (آمار و ریاضی کاربردی) و گروه فنی و مهندسی (فناوری اطلاعات، صنایع، نفت، عمران، شیمی، برق و کامپیوتر) هستند.

متقاضیان علاقمند جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۲۲۰۸۴۰۸۴ تماس حاصل کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر فایل را دانلود کنند.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۱۵

کلید واژه ها: دانشکده تجارت و مالیه پژوهشکده بیمه


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.