عضویت پیوسته دکتر سیدمحمدمهدی کیایی و دکتر جواد فیض در فرهنگستان علوم به تصویب رسید/ دکتر رحیم زارع نهندی عضو وابسته فرهنگستان علوم شد

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۹ کد : ۲۶۴۹۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۳
دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه تهران: عضویت پیوسته دکتر سیدمحمدمهدی کیایی استاد دانشکده دامپزشکی و دکتر جواد فیض استاد دانشکدگان فنی در فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران به تصویب مجمع عمومی فرهنگستان رسید.

همزمان با برگزاری یکصد و بیست و هشتمین نشست مجمع عمومی فرهنگستان علوم به ریاست دکتر رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان، عضویت پیوسته دکتر سید محمدمهدی کیایی دانش‌آموختهٔ مقطع دکتری (۱۳۵۰) از دانشگاه تهران و استاد دانشکده دامپزشکی و دکتر جواد فیض استاد دانشکدگان فنی به تصویب مجمع عمومی فرهنگستان رسید.

بر اساس اعلام فرهنگستان علوم، پیشنهاد عضویت پیوسته دکتر سید محمدمهدی کیایی استاد بهداشت و تغذیه طیور دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در یکصد و بیست و هشتمین نشست مجمع عمومی فرهنگستان علوم مطرح شد که پس از بیان زندگینامه و فعالیت‌های علمی و پژوهشی ایشان و نیز فعالیت‌هایش در دوران عضویت وابسته در فرهنگستان، با رأی‌گیری کتبی به تصویب رسید.

دکتر سیدمحمدمهدی کیایی از سال ۱۳۸۴ همکار مدعو و از سال ۱۳۸۵ عضو وابسته گروه علوم دامپزشکی فرهنگستان علوم بوده است.

همچنین پیشنهاد عضویت پیوسته دکتر جواد فیض استاد مهندسی برق دانشگاه تهران از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست مجمع عمومی فرهنگستان علوم بوده که پس از بیان زندگینامه و فعالیت‌های علمی و پژوهشی این استاد پیشکسوت در دوران عضویت وابسته در فرهنگستان، با رأی‌گیری کتبی به تصویب رسید.

دکتر جواد فیض نیز از سال ۱۳۷۷ عضو وابسته گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم بوده است.

همزمان با این جلسه مجمع عمومی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، پیشنهاد عضویت وابسته دکتر رحیم زارع نهندی دانش‌آموختهٔ مقاطع دکتری (۱۳۶۰)، کارشناسی ارشد (۱۳۵۱) و کارشناسی (۱۳۴۹) از دانشگاه تهران و استاد ریاضی دانشگاه تهران نیز برای یک دوره چهار ساله در فرهنگستان علوم مطرح شد که پس از بیان زندگینامه و فعالیت‌های علمی و پژوهشی ایشان و نیز فعالیت‌های ایشان در دوران همکاری مدعو در فرهنگستان، با رأی‌گیری کتبی به تصویب رسید.

دکتر رحیم زارع نهندی از سال ۱۳۹۴ همکار مدعو گروه علوم پایه فرهنگستان علوم بوده است.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۱۵

کلید واژه ها: دانش‌آموختگان دانشگاه تهران فرهنگستان علوم دانشکده دامپزشکی دانشکدگان فنی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.