دانش‌آموختۀ دانشگاه تهران، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه تهران شد

۲۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۲ کد : ۲۳۶۶۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۳
دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه تهران: دکتر سید محمد مقیمی سرپرست دانشگاه تهران طی حکمی دکتر سید احمد مدنی استادیار و دانش‌آموختهٔ دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران را به عنوان مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه تهران منصوب کرد.

.

در حکم دکتر سید محمد مقیمی، خطاب به دکتر سید احمد مدنی دانش‌آموختهٔ مقطع دکتری (۱۳۸۹)، استادیار و دانش‌آموختهٔ دانشکده دامپزشکی (۱۳۸۵) دانشگاه تهران آمده است:

"امید است با بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را از طریق ارتقا و جلب حمایت سایر نهادها و ارگان‌های داخل و یا خارج دانشگاه جهت تأمین نیازهای رفاهی، معیشتی، اجتماعی و مالی دانشجویان عزیز مورد اهتمام قرار دهید.‌‌‌‌‌‌‌"

سرپرست دانشگاه تهران همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر شاپور شرافت مدیرکل سابق امور دانشجویی و دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی (۱۳۷۱) دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۱۵

کلید واژه ها: انتصاب دانش‌آموختگان


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.