دانش‌آموختهٔ دانشگاه تهران، مدیرکل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو شد

۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۲ کد : ۲۴۳۶۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۸
دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه تهران: دکتر بهرام دارایی معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، طی حکمی دکتر فرامرز خدائیان چگنی استاد دانشگاه تهران را به‌عنوان مدیر کل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

در حکم دکتر بهرام دارایی، خطاب به دکتر فرامرز خدائیان چگنی دانش‌آموختهٔ مقاطع کارشناسی (۱۳۷۶)، کارشناسی ارشد (۱۳۷۹) و دکتری (۱۳۸۵) رشتۀ مهندسی صنایع غذایی از دانشگاه تهران و همچنین استاد دانشکدۀ مهندسی و فناوری کشاورزی، آمده است:
«با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان مدیرکل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو منصوب می‌شوید تا در صیانت از دست‌آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سیاست‌های دولت مردمی و تحقق اهداف و سیاست‌های کلان سلامت و برنامه‌های سازمان انجام وظیفه نمائید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اهتمام دولت انقلابی به عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در انجام وظیفۀ محوله موفق و مؤید باشید».

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۱۵

کلید واژه ها: دانش آموختگان دانشگاه تهران انتصاب دانش‌آموختگان


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.