دانش‌آموختهٔ دانشگاه تهران، رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران شد

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۹ کد : ۲۴۹۶۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۷
دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه تهران: رئیس دانشگاه تهران در حکمی دکتر حمید زارع دانشیار دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران را به‌عنوان رئیس این دانشکدگان منصوب کرد.

دکتر سید محمد مقیمی در حکم انتصاب دکتر حمید زارع دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی ارشد (۱۳۷۹) دانشگاه تهران و رئیس جدید دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران آورده است: «احتراماً نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی و اجرایی به مدت سه سال به‌عنوان رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده با کلیه ذی‌نفعان دانشکدگان و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

رئیس دانشگاه تهران همچنین در نامه جداگانه‌ای از تلاش‌های دکتر علیرضا محمدرضایی دانش‌آموختهٔ مقطع دکتری (۱۳۷۹) دانشگاه تهران، در مدت تصدی ریاست دانشکدگان فارابی قدردانی کرد.

 

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۱۵

کلید واژه ها: انتصاب دانش‌آموختگان دانشکدگان فارابی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.