انتخاب دو دانش‌آموختهٔ دانشکدگان فنی در هیئت‌مدیره انجمن آب و فاضلاب ایران

۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۶ کد : ۲۵۹۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۸
دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه تهران: دو عضو هیئت‌علمی دانشکده مهندسی عمران دانشکدگان فنی، در انتخابات هیات‌مدیره انجمن آب و فاضلاب ایران، که دی‎ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، به عنوان اعضای هیات‌مدیره و بازرس انتخاب شدند.

در این انتخابات، دکتر مسعود تابش دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی ارشد (۱۳۷۰) و دکتر سارا نظیف دانش‌آموختهٔ مقاطع دکتری (۱۳۸۹)، کارشناسی ارشد (۱۳۸۴) و کارشناسی (۱۳۸۲) از دانشگاه تهران (اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران) به عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره و مهندس سیداحمدرضا شاهنگیان دانشجوی دکتری دانشکده مهندسی عمران به عنوان بازرس اصلی برگزیده شدند.

انجمن آب و فاضلاب ایران، یک انجمن علمی و سازمانی مردم‌نهاد است که تحت نظر کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت عتف، در سال ۱۳۹۴ و به منظور ارتقای دانش فنی این رشته و افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه تأسیس شده است. فعالیت‌های این انجمن از طریق هیأت مدیره، کمیته‌های تخصصی، واحدهای بین‌ الملل، نمایندگان و دانشجویی، در قالب برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های سالانه، انتشار نشریه علمی و خبرنامه، مسابقات پایان‌نامه برتر، ایده‌های کاربردی و المپیاد آب و فاضلاب، برگزاری نشست‌های تخصصی و وبینارها انجام می‌شود. این انجمن در سالهای اخیر رتبه‌دهی را در ارزیابی وزارت علوم کسب کرده و در سال ۱۳۹۹ نیز به دلیل بیشرین رشد جهشی در بین انجمن‌های حوزه فنی توسط وزارت عتف مورد تقدیر قرارگرفته است.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۱۵

کلید واژه ها: انتصاب دانش‌آموختگان انجمن آب و فاضلاب ایران مهندسی عمران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.