دانش‌آموختهٔ دانشگاه تهران، سرپرست مؤسسه روان‌شناسی دانشگاه‬ تهران شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۵ کد : ۲۶۹۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۴۰
دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه تهران: دکتر سید محمد مقیمی در حکمی دکتر مریم عباسی سورشجانی، استادیار دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، را به‌عنوان سرپرست مؤسسه روان‌شناسی دانشگاه‬ تهران منصوب کرد.

‌‌‌‌‌‌‌دکتر سید محمد مقیمی در حکمی دکتر مریم عباسی سورشجانی، استادیار دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، را به‌عنوان سرپرست مؤسسه روان‌شناسی دانشگاه‬ تهران منصوب کرد. وی دانش‌آموختهٔ مقطع دکتری از دانشگاه تهران هستند. حکم انتصاب ایشان به شرح زیر می‌باشد:

سلام علیکم

احتراماً، نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده سرکارعالی و به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه‬ تهران‬ به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان سرپرست مؤسسه روان‌شناسی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. امید است تهیه و اجرای طرح‌های پژوهشی، همکاری با مقاطع آموزشی دانشکده به منظور بهبود بخشیدن به حیطه‌های پژوهشی و آموزشی، رایزنی و ارائه خدمات در زمینه‌های پژوهش برای مؤسسات متقاضی، همکاری با دانشگاه‌های معتبر جهان به منظور اجرای طرح‌های مشارکتی، برگزاری دوره‌های تحصیلات تکمیلی، کوتاه مدت و کارگاه‌های آموزشی برای افراد و سازمان‌های مختلف و ارائه خدمات مشاوره‌ای، روان درمانی و اطلاع رسانی در زمینه بهداشت روانی را در مؤسسه یادشده بر اساس خط مشی دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی مورد اهتمام قرار دهید.‌‌‌‌‌‌‌
مزید توفیقات سرکارعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۱۵

کلید واژه ها: انتصاب دانش‌آموختگان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی سرپرست مؤسسه روان‌شناسی


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.