دانش‌آموختهٔ دانشگاه تهران، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه‬ تهران شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۷ کد : ۲۶۸۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۸۹
دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه تهران: دکتر سید محمد مقیمی در حکمی دکتر فاطمه نصرتی، استادیار دانشکدهٔ روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، را به‌عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه‬ تهران منصوب کرد.

دکتر سید محمد مقیمی در حکمی دکتر فاطمه نصرتی، استادیار دانشکدهٔ روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران را به‌عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکدهٔ روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه‬ تهران منصوب کرد. وی دانش‌آموختهٔ مقاطع دکتری (۱۳۹۰) و کارشناسی ارشد (۱۳۸۵) از دانشگاه تهران هستند. حکم انتصاب ایشان به شرح زیر می‌باشد:

سلام علیکم
احتراماً، نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده سرکارعالی و به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه‬ تهران‬ به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت سه سال به‌عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده مذکور منصوب می‌شوید. امید است با عنایت به وظایف مندرج در قوانین بالا دستی و آئین‌نامه مدیریت دانشگاه‌‌‌ها و مؤسسات آموزش عالی کلیه امور مربوط به مسائل فرهنگی-اجتماعی و فوق برنامه، تربیت بدنی، رفاهی، بهداشت و درمان و مشاوره دانشجویان دانشکده در حدود مقررات و ضوابط مصوب را بر اساس خط مشی دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی مورد اهتمام قرار دهید.‌‌‌‌‌‌‌
مزید توفیقات سرکارعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۱۵

کلید واژه ها: انتصاب دانش‌آموختگان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی معاون دانشجویی و فرهنگی


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.